Ble medlem: 05 juli 2007 Sted: Danmark
Status: Avlogget Innlegg: 123
Sendt: 25 juli 2008 Kl. 21:04 | IP registrert
Hej, jeg er en dansk TS som har veret her med flere navne som jeg etterhånden har glemt. Jeg har veret hele veien igjennem for å få en GRS men da overlegen på RHSK. likte meg ikke så fik jeg ingen GRS. Jeg har hatt flere lege som grinte a meg eller som bare lot til å ville hjelpe meg, men som ville ikke da det blev alvar. Jeg har nå en RIKTIG lege som forstår meg og som støtter meg på alle måter, medisin, blodprøve og ALT med kroppen min - er nesten som en far for meg - og jeg har nå fått hormone i 3 - 4 år og ser vel rimelig jebtet ut med pupper og mye annet. Det har aldrig veret noen problem med kjæp af jenteklr (ei heller for 30 år siden) da folk er kjempesøtte mot meg og hjelpe alt hvad dere kan. (jeg skal ikke bruke spesielt undertøy for å skjule penis lenger, det klarer et par Sloggi truser fint for meg). Jeg har laget om navnet mitt noen ganger uten problem men det koster penger for hver gang. Vil du vite mere om meg så PM meg.
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet Du kan ikke svare på tema i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet