Ble medlem: 13 mars 2008 Sted: Norge
Status: Avlogget Innlegg: 12
Sendt: 23 september 2008 Kl. 02:26 | IP registrert
Hei Cynthia her og her har jeg kommet for å fortelle dere om selvsagt mmorpg.
Jeg skal også forklare kort og godt hva disse spillene er i tilfelle vis det er ikke helt klart for alle sammen.
Vel det står for massive multiplayer online roleplaying game. Som
handler for det meste og inta en rolle som en selvalgt figure generelt
satt i en fantasy verden, men det kan og være en sci fi verden eller
hva nå en spill du velger i denne sjangeren.
Men de mest populære slike some World of Warcraft, Everquest eller den
nyeste Warhammer Online er satt i en fantasy verden. Hvor du finner
ting slikt som drager, Alver, troll og riddere eller noe så sagomsust
like! trollalvehester! omg! lol! etc etc etc.
Eller enda kortere, Et spill hvor du velger selv hva du vil vær lite gran.
Greit, håper det hvar kort og lett å forstå?
Konge da forsetter vi. ^^
Så var det liksom denne *and me* delen. Ja huf! hva i all verden har dette
med deg å gjøre da cynthia!? tenker du nok.
Vel! Synst disse spillene er festelig gøy selvsagt og dette er en hobby jeg har.
Beklager er litt hyper for tiden. :P
Min erfaring så langt har vært spill slik som Conquer online, world of
warcraft og warhammer online. kjempegøye spill hvor jeg hadde mest lyst å spille en role som alver eller enda skummlere ting som levende døde. eek! men hallo det er bare spill silly girls.
Men selvsagt så undrer jeg....er det noen her i transeforumet some liker dette og? er det mulig jeg har spilt i sammen med andre transer? Det er også et veldig sosialt type spill, ganske interesanne mennesker som jeg treft i disse spillene som jeg har en del tilfelles med. Jeg har alltid vært veldig glad i dataspill og fantasy fra lord of the rings til den sagnomsuste fortelling om de tre bukkene bruse som skulle til setters for å gjøre seg fette.
Det var for det meste alt, håper det kan sette diskusjonen igang.
P.s. beklager igjen for den overdrevne smiley bruken men, søt er de og kunne ikke la vær. ^.^
__________________ I blått har jeg det flott, er jeg jente? ja snart, du må bare vente. ^^
Ble medlem: 13 september 2005 Sted: Norway
Status: Avlogget Innlegg: 105
Sendt: 23 september 2008 Kl. 17:50 | IP registrert
Joda, har holdt på med MMORPG spill i mange år. Startet med Ragnarok Online, og gikk deretter til Lineage 2. Deretter gikk det til Final Fantasy 11 Online og så World of Warcraft. Nå spiller jeg Final Fantasy 11 igjen.
Er sant som du sier at man treffer mange interessante mennesker i slike spill, og det kan lett bli avhengighetsskapende. Men det er også en fin måte og få levd ut den andre siden i seg selv, ved å innta en karakter av motsatt kjønn for eksempel. :)
Ble medlem: 12 september 2008
Status: Avlogget Innlegg: 14
Sendt: 26 september 2008 Kl. 03:20 | IP registrert
Jeg har aldri hatt tålmodighet med slike spill. Men, jeg har inntatt Second Life istedet. Det stedet har hjulpet meg å bevare fornuften (eller hive den på båten?). Det er her jeg lever ut den sanne siden ved meg selv.
Ble medlem: 13 mars 2008 Sted: Norge
Status: Avlogget Innlegg: 12
Sendt: 30 september 2008 Kl. 23:22 | IP registrert
hmm..hvorfor heter du stratos?
søt og en luftig personlighet kanskje?
Også veldig gøy å høre slikt yanami, for og fremst er det jo en ganske gøyale opplevelse og ha et valg å vær det du har lyst til, hvem vet om vi har spilt på samme server på wow eller noe da, men usikkert, traff ikke så mange norsk egentlig. :/
Men eller Var det rp servere som hva greiest for meg. ^^
__________________ I blått har jeg det flott, er jeg jente? ja snart, du må bare vente. ^^
Ble medlem: 12 september 2008
Status: Avlogget Innlegg: 14
Sendt: 04 oktober 2008 Kl. 20:50 | IP registrert
Mnei det var vel helst et utfall av lite kreativitet og hva jeg hadde liggende på pulten i skrivende stund.
Jeg hadde forøvrig tenkt på å starte en tråd om Second Life for å høre om noen her ferdes der (selv om jeg verner godt om hovedidentiteten min der inne ;) ). Et ganske fabelaktig sted dersom man tar seg tid til å lære det grunnleggende, ikke er det et spill heller. Kort sagt er det hva man gjør det til.
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet Du kan ikke svare på tema i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet