| Forfatter |
|
Hege Administrator

Red.
Ble medlem: 01 oktober 2003 Sted: Norge
Status: Avlogget Innlegg: 1383
|
| Sendt: 16 november 2008 Kl. 04:28 | IP registrert
|
|
|
Transetreffet.net har nå eksistert siden 2003. Forumet har ikke fått noen oppdatering på denne tiden. Det skjer lite nytt på forsiden vår også. En av grunnene til dette er noe så enkelt som "tid og anledning", siden ei slik hjemmesnekret forside er tungvindt å publisere stoff på.
Nå er det slik at jeg synes Transetreffet er et veldig hyggelig sted å drifte, så tiden er inne til å gjøre noe ekstra her, noe som vil medføre en del endringer for dere brukere:
Transetreffet vil få samme løsning som min andre side Jegerjenter.com. Det vil også bli lagt til et helt nytt diskusjonsforum.
Transetreffet.net ligger i dag på et webhotell i Danmark (Web10), på en Windows-server. Vi skal over på en Linux-server i Norge (Domeneshop.no). Denne serveren støtter ikke ASP, som dette forumet kjøres på, desverre. Den store ulempen for dere er at vi ikke kan ta med oss innholdet i databasen, altså innholdet i dette gamle forumet..
For å gjøre overgangen så smidig som mulig vil dette gamle forumet være tilgjengelig fram til neste fornyelse av avtalen med Web10 (sommeren 2009).
Ja, vi fornyer oss så kraftig av vi også endrer domenenavn, fra Transetreffet.net og til Transetreffet.com. Hele Transetreffet blir altså ny.
Jeg håper vi klarer å gjennomføre en smidig overgang når vi om ikke lenge pakker kofferten og reiser til Norge, og at dere blir med på lasset.
Kort sagt: Transetreffet.NET blir Transeteffet.COM, med blanke ark og nye fargestifter.
Jeg kommer med mer info etter hvert. Nå må jeg bare brette opp armene og begynne ..ehh..operasjonen.
Endret av Hege den 19 november 2008 Kl. 17:55
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 16 november 2008 Kl. 14:50 | IP registrert
|
|
|
Oppdatering:
Vi hadde desverre flere timers stans i dag på grunn av trøbbel hos Web10. Nye Transetreffet er snart klar til åpning. Ny nettside og nytt forum. Og forhåpentligvis et webhotell med mer stabil drift.
Siter:
16/11/2008 15:56:33 - Nedbrud grundet strømproblemer
Der har været problemer med stømmen i dele af Nakskov.
Det har betydet at store dele af vores system led overlast og skulle genstartes.
Nedetiden forløb fra cirka 12:20 - 14:20
Der er stadig enkelte dele der ikke kører som de skal endnu, men vi er meget tæt på at have alt online på nuvøærende tidspunkt. |
|
|
Endret av Hege den 16 november 2008 Kl. 14:53
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Kat...TV Nybegynner

Ble medlem: 17 august 2004 Sted: Norway
Status: Avlogget Innlegg: 10
|
| Sendt: 16 november 2008 Kl. 22:30 | IP registrert
|
|
|
Hei Hege!
Det kan bli litt spennende med et nytt forum. Jeg er stadig innom og leser, selv om jeg ikke har så mye å bidra med til vanlig.
Det har forekommet flere ganger at transetreffet.net har vært nede når jeg har forsøkt å komme inn.
Normalt burde vel web-hotellet ha sørget for reservekraft til serverne
sine, særlig hvis de vet at krafttilførselen kan være ustabil. Men det
koster selvfølgelig noen kroner ekstra å kjøpe og drive en stor UPS med
batteribank og det hele.
Ett spørsmål: blir alle registrerte brukere på transetreffet.net
overført til transetreffet.com, eller må vi registrere oss på nytt?
Mvh
Kat...TV
Endret av Kat...TV den 16 november 2008 Kl. 22:32
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 16 november 2008 Kl. 22:37 | IP registrert
|
|
|
Alle må desverre registere seg på nytt. Vi må nok begynne med helt blanke ark, er jeg redd. Men jeg tror vi får et fint og funksjonelt nettsted etterpå. Det er ikke mer enn et par dager nå før vi åpner og lar dere få en titt.
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 17 november 2008 Kl. 00:07 | IP registrert
|
|
|
Info:
slik det ser ut nå tror jeg vi kan invie "Nye Transetreffet" førstkommende onsdagkveld. I alle fall dersom dere takler at forumet foreløpig ikke har norsk språkpakke. Men så lenge forumet ikke er på hebraisk går det vel bra?
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 17 november 2008 Kl. 13:10 | IP registrert
|
|
|
Velommen til vårt nye Transetreffet!
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 19 november 2008 Kl. 01:24 | IP registrert
|
|
|
Dette forumet er nå lukket for nyregistreringer. Nyregistrering av brukerprofiler skjer på vår nye side.
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Lise Veteran

Ble medlem: 01 august 2004 Sted: Palau
Status: Avlogget Innlegg: 442
|
| Sendt: 21 november 2008 Kl. 23:25 | IP registrert
|
|
|
Hei Hege.
Har ikke rukket å logget meg på det nye forumet.
Som du vet så har jeg skrevet litt små historier.
Noen sanne , noen drømmer, noen fantasier.
Kan vi få rom for ulike? Gjerne sanne opp levelser og fantasier- drømmer i ulike rom.
Klem til deg Hege...
__________________ Deilig å vere jente
|
| Tilbake til toppen |
|
| |
Hege Administrator

Red.
|
| Sendt: 21 november 2008 Kl. 23:29 | IP registrert
|
|
|
Jeg vurderer å opprette en artikkelkategori vi kaller "Noveller", "Fantasier" -eller noe slikt. Kanskje vi kan ha noe slikt der? Men er det ønske om det er det inne noe i veien for å gi plass til det i forumet.
Klem tilbake!
|
| Tilbake til toppen |
|
| |