| Sendt: 05 oktober 2004 Kl. 07:13 | IP registrert
|
|
|
Hei, jeg kom på historien om min politikontroll.
Det var den gang jeg hadde fått meg bil, var 18 og kunne leve ett mer aktiv transeliv. Hadde vert i Trondheim og besøkt min søster, og kjøpt meg en blomstret sommerkjole. Det var 17mai helga, en langhelg.På vei hjem kledde jeg meg om i bilen og gikk ut på en ledig rasteplass. Tisset i skogen for der var ikke toalett. Vel hundre meter fra bilen kom ett eldre par innpå plassen. Blodtrykket var nå høyt. Rett etterpå passerte en bil med ungdomer som heiet og plystret på meg. Uff da så nervøs jeg ble. Først sener gikk det opp for meg at ungdomene så på meg som en vakker jente. Det eldre paret hadde kjørt forbi bilen min før parkering, så jeg måtte gå forbi dei. Dei var opptatt med sitt, og det gikk bra.Fikk bare så lyst å ta av hele kjolen, men kunne ikke gjøre det der, og paret så ut til å ville bli der en stund. Tenkte jeg fikk stoppe på neste rasteplass.Det viste seg å vere lenge til jeg fant og jeg ble tilfreds igjen med å kjøre med kjolen på meg.
Akk lenge var jeg i paradis.Politikontroll, hva som skjedde med kroppen min der og da skulle vert til analysert av lege. Ingen ekstremsport kan måle seg med det jeg opplevde der og da. Til min store lettelse ble jeg vinket forbi, og heldigvis var det kort til neste rasteplass. Da fikk jeg fort av meg kjolen.
Det ble ikke flere kjøreturer med kjole på før i siste uka av fellesferien, da ga jeg blaffen i om jeg ble kontrollert. Jeg har aldri blitt stoppet heller, men passer farstgrensa godt når jeg er Lise
__________________ Deilig å vere jente
|