Forsiden | Forum | Om oss | Kontakt oss | Brigda
  Nye innleggNye innlegg  Vis medlemslisteMedlemsliste  Søk i forumetSøk  HjelpHjelp
  RegistrerRegistrer  Logg innLogg inn
Historier
 Transetreffet forum : Historier
emne Tema: Også politikontroll Legg inn svarLegg inn nytt tema
Forfatter
Melding << Forrige tema | Neste tema >>
Lise
Veteran
Veteran

Ble medlem: 01 august 2004
Sted: Palau
Status: Avlogget
Sendt: 05 oktober 2004 Kl. 07:13 | IP registrert Siter Lise

Hei, jeg kom på historien om min politikontroll.

Det var den gang jeg hadde fått meg bil, var 18 og kunne leve ett mer aktiv transeliv. Hadde vert i Trondheim og besøkt min søster, og kjøpt meg en blomstret sommerkjole. Det var 17mai helga, en langhelg.På vei hjem kledde jeg meg om i bilen og gikk ut på en ledig rasteplass. Tisset i skogen for der var ikke toalett. Vel hundre meter fra bilen kom ett eldre par innpå plassen. Blodtrykket var nå høyt. Rett etterpå passerte en bil med ungdomer som heiet og plystret på meg. Uff da så nervøs jeg ble. Først sener gikk det opp for meg at ungdomene så på meg som en vakker jente. Det eldre paret hadde kjørt forbi bilen min før parkering, så jeg måtte gå forbi dei. Dei var opptatt med sitt, og det gikk bra.Fikk bare så lyst å ta av hele kjolen, men kunne ikke gjøre det der, og paret så ut til å ville bli der en stund. Tenkte jeg fikk stoppe på neste rasteplass.Det viste seg å vere lenge til jeg fant og jeg ble tilfreds igjen med å kjøre med kjolen på meg.

Akk lenge var jeg i paradis.Politikontroll, hva som skjedde med kroppen min der og da skulle vert til analysert av lege. Ingen ekstremsport kan måle seg med det jeg opplevde der og da. Til min store lettelse ble jeg vinket forbi, og heldigvis  var det kort til neste rasteplass. Da fikk jeg fort av meg kjolen.

Det ble ikke flere kjøreturer med kjole på før i siste uka av fellesferien, da ga jeg blaffen i om jeg ble kontrollert. Jeg har aldri blitt stoppet heller, men passer farstgrensa godt når jeg er Lise

Helene A
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 09 november 2008
Sted: Norge
Sendt: 09 november 2008 Kl. 18:48 | IP registrert Siter Helene A

Hihi. Vet hvordan der er. Hadde meg en tur på scooter igjennom Bergen sentrum i går kveld (lørdag). Kribler godt i kroppen på vært røde lys, og masse fulle gutter skal over veien.

twisted_sister
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 06 februar 2008
Sted: Norge
Sendt: 13 november 2008 Kl. 13:29 | IP registrert Siter twisted_sister

hihi

Har hatt kontakt flere ganger med politiet opp igjennom. Helt ufarlige, stort sett bare nyskjerrige

Første gang var når jeg utenfor hybelen min rusla meg en tur. Så kom det noen jeg ikke var helt sikker på. Så hoppa av veien. Husker ikke hva jeg hadde på. Men et relativt normalt skjørt, strømpebukse og topp. Så rusla tilbake. Etter en stund kom politiet, og skulle inn og lurte på hva jeg driv med..

I fjor, så hadde jeg vært en tur over svenskegrensa. Og blei stoppa i tollen. Hvit topp, hvit strømpebukse og hvitt sdkjørt, så tror jeg var ganske søt. De bare smilte og spurte meg litt flere enn nødvendig antall spørsmål synes jeg(tror de hadde litt lyst på meg). Men var helt vanlig samtale, merka egentlig ikke noe på de.

En annen gang som jeg var altfor full. Våkna opp på fyllearresten på morgen. Hadde på bukse. Men strømpebuksa var borte. Da lurte jeg fælt. Banka på døra og lurte på om jeg kunne gå hjem og hva jeg hadde gjort. Fikk bare beskjerd om at jeg ikke måtte drikke så mye, lurer på hvem av de som hadde tatt strmpebuksa mi .
Tilbake til toppen Vis twisted_sister's Profil Søk etter andre innlegg av twisted_sister

Om du ønsker å poste et svar på dette temaet må du først Logg inn
Om du ikke allerede er registrert må du først registrer

Legg inn svarLegg inn nytt tema
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet
Du kan ikke svare på tema i dette forumet
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet
Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet
Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet