Ble medlem: 26 desember 2006 Sted: Norge
Status: Avlogget Innlegg: 42
Sendt: 26 desember 2006 Kl. 07:42 | IP registrert
Når tiden er inne, så ser jeg meg ikke meg som homo. Ser meg mer som lesbisk. Jeg tenner både på jenter og trans/tvekjønnete personer. Merkelig nåk tenner jeg overhode ikke på gutter. Eller rettere sagt som jeg kaller det for "Medo".
-------------------------
Mine ord
Medo (medofil person)
Medofil -t (personer som er seksuelt tiltrukket av motsatt kjønn og transe/tvekjønnet personer)
Endret av Hell_Frida den 26 desember 2006 Kl. 08:41
Ble medlem: 12 november 2004 Sted: Norway
Status: Avlogget Innlegg: 13
Sendt: 09 februar 2007 Kl. 08:42 | IP registrert
Hege skrev:
Selv om forumet heter "Transetreffet" har vi selvsagt plass til mye mer! Her har lesbiske/homoseksuelle sitt eget rom.
Vil kanskje få legge til, at om man er TS/TV, så er jo ikke dette en legning, men en kjønnidentitet. Derfor synes jeg det er fint at det også er plass for homofile og lesbiske her, da flere av de som er i forumet, også kan være dette i tillegg til å være Trans...
Selv så ser jeg vel på meg selv som bifil... og lurer da på om jeg passer inn i akkurat dette underforumet... Burde det bytte navn til Lesbisk/Homosekuell/Bifil...?
Hilsen Hanne
__________________ TS (MTF)
Livet er hva man legger til selv...
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet Du kan ikke svare på tema i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet