| Sendt: 24 februar 2007 Kl. 10:22 | IP registrert
|
|
|
Hei Lidan
Som du sikkert allerede har forstått, så er vist ikke noen transer like.
Noen er fornøyd med strømpebukse, jeg bruker det bare når jeg skal vere helt ommkledd.
Noen med bare ei jentetruse. jeg bruker bare jentetruser men mesteparten er "nøytrale" svart uten blonder. Grunnen er mest at dei er mer behagleg
Andre med BH, jeg er av dem som er tent på BH. Ofte BH under manneklær også på jakt og fjellturer.Men BH er bare en trøst for meg når jeg ikke kan noe annet.
Sminke? Aldri hørt om noen som er fornøyd med bare å sminlke seg. Sminke er for meg bare når jeg skal vere toal Lise. Må dekke skjegget. Bortsett fra leppestift som jeg liker å ha på.
Kjole-skjørt. ikke alle er det ett must for. Noen liker jentejeans. jeg bruker bare kjole/skjørt som jente. Kjole/skjørt er noe av det viktigeste for meg.
Sex. Noentenner bare på jenter uansett påkledning.Noen, tror det er mange, har en eller anne bi-realitet. Noen er homo.
Klæhandel. Noen får tilfredstillelese av klæ handel, ente en er åpen transe eller gavekjøper. Jeg liker å stå frem som transe når jeg kjøper jenteklær. Kjøper ikke på postordre for halve moro ar jo å se på og prøve jenteklær.
Sikkert noe som meg som bare tar ett skjørt på meg og går ut, OBS ikke hjemme. Litt for å provosere samfunnet. gjorde det på en biltur i høst.
Litt om meg.
Har alltid definert som den som ikke kan tenke seg sex med mann. Mine bifile sider har kommet mer og mer frem.Har ikke erfaring, men drømmer mer og mer om å suge en mann når jeg er fullt ut Lise. Gjerne en tur på byen først, romantikk, og så sugetur i 69. Lyst som har kommet mer og mer i meg med tiden. Og så annen transe eller helt på topp sex med shemale, fine pupper og en deilig kuk.
Klær-meg. Blir bra tilfredstilt når jeg får på meg kjole (heller kjole enn skjørt) BH med innlegg og leppestift. Får jeg en del timer med det så roer jeg meg ned. Men må ha en skikkeleg transetur snart, til sommeren.
Håper du ble litt klokere, men bare spør.
__________________ Deilig å vere jente
|