Forsiden | Forum | Om oss | Kontakt oss | Brigda
  Nye innleggNye innlegg  Vis medlemslisteMedlemsliste  Søk i forumetSøk  HjelpHjelp
  RegistrerRegistrer  Logg innLogg inn
Generelle debatter
 Transetreffet forum : Generelle debatter
emne Tema: Vil gjerne vite .. Legg inn svarLegg inn nytt tema
Forfatter
Melding << Forrige tema | Neste tema >>
Lise
Veteran
Veteran

Ble medlem: 01 august 2004
Sted: Palau
Status: Avlogget
Sendt: 24 februar 2007 Kl. 10:22 | IP registrert Siter Lise

Hei Lidan

Som du sikkert allerede har forstått, så er vist ikke noen transer like.

Noen er fornøyd med strømpebukse, jeg bruker det bare når jeg skal vere helt ommkledd.

Noen med bare ei jentetruse. jeg bruker bare jentetruser men mesteparten er "nøytrale" svart uten blonder. Grunnen er mest at dei er mer behagleg

Andre med BH, jeg er av dem som er tent på BH. Ofte BH under manneklær også på jakt og fjellturer.Men BH er bare en trøst for meg når jeg ikke kan noe annet.

Sminke? Aldri hørt om noen som er fornøyd med bare å sminlke seg. Sminke er for meg bare når jeg skal vere toal Lise. Må dekke skjegget. Bortsett fra leppestift som jeg liker å ha på.

Kjole-skjørt. ikke alle er det ett must for. Noen liker jentejeans. jeg bruker bare kjole/skjørt som jente. Kjole/skjørt er  noe av det viktigeste for meg.

Sex. Noentenner bare på jenter uansett påkledning.Noen, tror det er mange, har en eller anne bi-realitet. Noen er homo.

Klæhandel. Noen får tilfredstillelese av klæ handel, ente en er åpen transe eller gavekjøper. Jeg liker å stå frem som transe når jeg kjøper jenteklær. Kjøper ikke på postordre for halve moro ar jo å se på og prøve jenteklær.

Sikkert noe som meg som bare tar ett skjørt på meg og går ut, OBS ikke hjemme. Litt for å provosere samfunnet. gjorde det på en biltur i høst.

Litt om meg.

Har alltid definert som den som ikke kan tenke seg sex med mann. Mine bifile sider har kommet mer og mer frem.Har ikke erfaring, men drømmer mer og mer om å suge en mann når jeg er fullt ut Lise. Gjerne en tur på byen først, romantikk, og så sugetur i 69.     Lyst som har kommet mer og mer i meg med tiden.  Og så annen transe eller helt på topp sex med shemale, fine pupper og en deilig kuk.

Klær-meg. Blir bra tilfredstilt når jeg får på meg kjole (heller kjole enn skjørt) BH med innlegg og leppestift. Får jeg en del timer med det så roer jeg meg ned. Men må ha en skikkeleg transetur snart, til sommeren.

Håper du ble litt klokere, men bare spør.

Lidan
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 15 februar 2007
Sendt: 14 april 2007 Kl. 18:27 | IP registrert Siter Lidan

Hei igjen. En stund siden jeg var her sist nå.

Vil takke enda en gang for at dere tok dere tid til å svare :)

Nok en gang føler jeg at det blir litt vel direkte spørsmål av meg, men jeg prøver likevel.

Bare lurer, når dere er kvinner, kommer den feminine oppførselen av seg selv, eller er det mer bevisst?

Tilbake til toppen Vis Lidan's Profil Søk etter andre innlegg av Lidan

Stella
Godt kjent
Godt kjent

Ble medlem: 02 november 2004
Sted: Norway
Sendt: 15 april 2007 Kl. 10:57 | IP registrert Siter Stella

For min egen del, så føler jeg ikke at jeg trenger å bevisst oppføre meg mer feminint. Dette er jo uansett en del av jeg-et mitt, men det er en del som ikke alltid kommer like sterkt til uttrykk. Alle overvåker og justerer jo sin egen oppførsel mer eller mindre bevisst avhengig av situasjon, men hos en transe så kan jo dette av naturlige årsaker bli litt mer... oppsiktsvekkende enn hos gjennomsnittet.
Mao, jeg trenger ikke bevisst å legge til en "kunstig" feminin oppførsel, den er der allerede, det er bare et spørsmål om å la den komme til uttrykk, når jeg føler for det.

Hyggelig at du spør og er interessert, Lidan.

Tilbake til toppen Vis Stella's Profil Søk etter andre innlegg av Stella

Lidan
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 15 februar 2007
Sendt: 15 april 2007 Kl. 16:22 | IP registrert Siter Lidan

Takk Stella, for svar! :) Nå skjønner jeg det bedre :)
Tilbake til toppen Vis Lidan's Profil Søk etter andre innlegg av Lidan

Sarah Elisabeth
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 16 februar 2007
Sted: Norge
Sendt: 30 april 2007 Kl. 16:29 | IP registrert Siter Sarah Elisabeth

Det var ett interessant innlegg og ville bare komme med noen kommentarer til Lisa innlegg.
Er selv veldig ny i dette og er ikke sikker på hvor jeg vil ende opp men er vel det en kaller crossdresser nå.

Har handlet noen på Internet men også i butikker men uten å prøve klærne i butikken, har ennå ikke sakt det til noen verken privat eller i butikker.
Litt synd at jeg ikke tør å si det for jeg kunne godt ha trengt noen tips når jeg kjøper sminke, jeg synes det er det vanskeligste emne det er så mye å lære og alt kan jo ikke lese seg til heller.
Det kan jo være greit å få tips fra andre og spesielt når du kjøper sminke i en butikk men jeg er litt for sjenert og usikker.

For meg er det viktige å være fullt omkledd som kvinne både med klær men også smykker, vil prøve å komme så nær en kvinne som er mulig, det handler litt om kvinnens feminine og sensualisme som jeg føler at jeg ikke kan få som en mann og alle mulighetene en får med det å være en kvinne.

Men det hender også at jeg bare har noen klær som bh, truse, strømper og bluse under mitt vanlige tøy men det kan variere på hvor mye jeg bruker under.
Når det gjelder Bh og bryster så er det noe jeg tenner veldig på men har ennå ikke fått skaffet meg den riktige brystprotesjé, kjøpte en fra Ellos som var uten nipler.

Tror ikke at jeg blir mer feminine når jeg skifter om til kvinne men dette kunne jeg godt tenkt meg å lære men har ingen venner som meg selv eller venninner som kunne ha vist meg hvordan.
Har også følt en sterkere trang til å vise meg ute, får ikke det samme rushet av å kle meg om hjemme som jeg gjorde i begynnelsen.

Men dette kan også ha en sammenheng med at jeg også har ADHD, har derfor ofte slitt med min egen identitet.

Når det kommer til sex er jeg kanskje litt biseksuell men ikke på menn, de må være femininene enten som meg selv eller shemale.
Kunne også godt ha tenkt meg å ha sex med en kvinne når jeg var omkledd som en kvinne og bli behandlet av henne som kvinne.
Men for meg er nysgjerrigheten der men noe holder meg igjen men skulle jeg ha prøvd måtte det være noen jeg kunne være trygg på.

Tanja609
Godt kjent
Godt kjent

Ble medlem: 21 august 2007
Sendt: 11 april 2008 Kl. 11:31 | IP registrert Siter Tanja609

Det er deilig å bli en kvinne. Slik kan det enkelt oppsumeres.  Jeg elsker følelsen jeg får når jeg kler meg opp. Det starter med den varme gode følelsen allerde når trusen kommer på. og så er det fint å se at man blir mere og mere femenin ettersom klærene kommer på. For meg er det alltid et must å gjøre hele greia. med klær sminke og parykk. Når jeg er kledd opp føler jeg meg deilig femenin og kvinnelig. 

Jeg tror nok også jeg oppfører meg mere femenint når jeg er kledd. I sko med hæler går jeg litt anerledes. Når jeg har skjørt forsøker e.eks å sette meg på huk om jeg skal plukke opp noe. slik at det femenine kommer frem.

Det sexuelle er litt vanskelig å beskrive. Jeg blir veldig tent av å være Tanja. Og da kommer også fantasiene om sex. men de er nesten alltid om andre transer.

Jeg føler også at det ikke må være for lenge mellom gangene jeg er Tanja. men hva som er for lenge er veldig variabelt. noen ganger kommer ønsket omtrrent samtidig med at jeg pakker henne bort. mens noen ganger kan det gå flere uker uten at suget er der. Men hun er alltid en del av meg.

selv om Tanja er i skapet er hun en viktig del av meg og den delen av meg er jo med å forme hvem jeg er også som man.

Det er deilig å være Tanja og det er en del av meg jeg ikke ville vært uten.

Lise
Veteran
Veteran

Ble medlem: 01 august 2004
Sted: Palau
Sendt: 12 april 2008 Kl. 07:53 | IP registrert Siter Lise

Lise trenger seg inn i mitt sinn hver dag.

Skulle ønsket at hun stod frem for mange år siden.

roll-on
Nybegynner
Nybegynner

Ble medlem: 06 september 2008
Sendt: 19 september 2008 Kl. 20:33 | IP registrert Siter roll-on

Det er som andre nevner her veldig forskjellig fra person til person og hvor ofte og hvor lenge.

Selv hadde jeg et opphold i ca 10 år, grunn til jeg sluttet var at jeg ble for feit slik at det jeg så i speilet var ikke så feminint lenger og følte en slags frigjøring av å bli kvitt denne trangen til omkledning.

Men nå har jeg kommet litt tilbake og har en utrolig fetish for høye heler og 7 par sexy sko er snart ankommet..sammen med en del andre ting

Om du ønsker å poste et svar på dette temaet må du først Logg inn
Om du ikke allerede er registrert må du først registrer

<< Forrige Side av 2
  Legg inn svarLegg inn nytt tema
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet
Du kan ikke svare på tema i dette forumet
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet
Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet
Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet