Ble medlem: 26 desember 2006 Sted: Norge
Status: Avlogget Innlegg: 42
Sendt: 05 april 2007 Kl. 06:29 | IP registrert
Hvorfor finnes det ikke så mye transe filmer? Jeg har vert bortig tre av slike filmer, to av de tre har jeg sett. Meste parten av dem er komedie og drama. Hvorfor ikke sci-fi, grøsser, eventyr, o.s.v.?
__________________ Først går du rundt og er redd for kva andre tenker. Seinare bestemmer du deg for å gi blaffen i kva andre tenker, før du til slutt oppdagar at ingen tenker på deg i det heile...
Ble medlem: 27 juli 2004 Sted: Norway
Status: Avlogget Innlegg: 159
Sendt: 08 april 2007 Kl. 12:56 | IP registrert
Feil og feil - det er berre mykje meir å gleda oss over enn det du/me først trudde. Var overraska å finna ut det var så pass sjølv eg, då eg oppdaga den oversikten for eit par år sidan eller så.
__________________ Først går du rundt og er redd for kva andre tenker. Seinare bestemmer du deg for å gi blaffen i kva andre tenker, før du til slutt oppdagar at ingen tenker på deg i det heile...
Du kan ikke starte nye tema i dette forumet Du kan ikke svare på tema i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke starte avstemninger i dette forumet Du kan ikke stemme i avstemninger i dette forumet